Music, video, projects, audio podcasts, Piotr Szczotka aka Peter Brush. I used to play, but the guitar is not conducive to my profession because of the fingertips, especially if you often work with a human face. So the music stays on the weekends. A few years ago, before the next presentation at the conference, I was thinking what kind of background music should be used to convey the message and I thought: Why not my own music? 

I went to small, recording studio and played some of my own compositions live, backing tracks, miniatures, impressions, that was the spontaneous goal. The owner of the studio asked me: Should I work with these recordings, improve them, etc? I thanked him and asked him to stay that way, live, without corrections. A year ago I returned to playing and recording as a hobby, in a similar way, live music, without corrections, but as much as I am able on a recorder. And so I returned to my hobby. But there are more and more questions: What is this music that I use sometimes, and who is this Peter Brush? Exactly. So Piotr Szczotka aka Peter Brush. A few of my projects below, guitar, flutes, etc, have a nice listening experience. (...)   

Muzyka, video, projekty, audiopodcasty, Piotr Szczotka czyli Peter Brush. Kiedyś grałem, ale gitara ze względu na opuszki palców nie sprzyja mojej profesji, zwłaszcza jeśli często pracujesz z ludzką twarzą. Więc muzyka pozostaje na weekendy. Kilka lat temu przed kolejną prezentacją na konferencji myślałem jaki wykorzystać podkład muzyczny, tak aby oddawał przekaz i pomyślałem: Dlaczego nie muzyka własna? 

Poszedłem do kameralnego studia i na żywo zagrałem parę własnych utworów, podkładów, miniatur, impresji, taki był spontaniczny cel. 
Właściciel studia zapytał mnie: Czy ma z tymi nagraniami popracować, poprawić, itd? Podziękowałem, poprosiłem aby tak zostało, na żywo, bez poprawek. Rok temu powróciłem do hobbystycznego grania i nagrywania, w podobny sposób, na żywo, bez poprawek, ale już na tyle, na ile sam jestem w stanie, na rekorderze. I tak powróciłem do hobby. Ale coraz częściej są pytania: A co to za muzyka z której korzystam i kto to jest ten Peter Brush? No właśnie, Piotr Szczotka aka Peter Brush. Kilka moich projektów poniżej, gitara, flety, etc, miłego słuchania życzę.
Prelude touch movement breath by Peter Brush. Part I Musical impressions about massage and body work. Preludium dotyk, ruch, oddech, muzyka, zgodnie z sugestiami, to próba kilku muzycznych impresji, motywów właśnie o masażu i o nurcie body work. O wyzwaniach które są przed każdą sesją, zwłaszcza kiedy spotykamy człowieka po raz pierwszy. Nawet przy najlepszym profesjonalizmie i warsztacie, nie da się do końca przewidzieć jak będzie przebiegał każdy zabieg, sesja, zwłaszcza jeśli mamy na uwadze bardziej subtelne i subiektywne reakcje. Tak jak w muzyce jest harmonia, w poruszaniu się człowieka jest gracja, tu w podwójnym znaczeniu słowa, także jako łaska. Ale bywa że pojawia się także dysonans, niekoniecznie jako fałszywe nuty, ale taka jest także muzyka na żywo, bez "studyjnego lukrowania". Pracując z człowiekiem w nurcie body work, biorąc pod uwagę aspekty psychosomatyczne, jest: wpierw prosty dotyk, ruch, oddech i tak się zaczyna zarówno masaż jak i muzyka. Jest czasem bardzo zróżnicowana ekspresja, amplituda, częstotliwość, jak w muzyce. Czasem warto sięgnąć po porównania, inne narzędzia, np. muzykę, aby wytłumaczyć. Cztery motywy które były wykorzystywane podczas moich prezentacji na konferencjach, kongresach, warsztatach, wykładach. Tutaj w pierwszej mini kompilacji. Miłego słuchania i refleksji życzę. Preludium dotyk ruch muzyka 2. Dotyk i przestrzeń. 3. Prosty dotyk. 4. Dotyk, ruch, oddech, muzyka I. Preludium dotyk ruch muzyka II.
Concept Emotional Face, beginning of the session. Observe, feel the rhythm of the breathing and the minimal, subtle movements without interfering or judging. At first, we only work with a simple touch, distal from the main tensions. Inhale to raise, exhale to release tension. 

Sessions and trainings Piotr Szczotka psychosomatic aspects, releasing zone and point tensions, natural face lifting, health and aesthetic challenges, etc. The Emotional Face course has been conducted for almost 20 years, theoretical information is also included in the book, chapter: Emotional Face.

Koncepcja Twarz Emocjonalna, początek sesji. Obserwuj, odczuwaj rytm oddechu oraz minimalne, subtelne ruchy bez ingerencji i oceniania.
Na początku tylko prosty dotyk pracujemy dystalnie od głównych napięć. Wdech podniesienie, wydech uwalnianie napięć.  
Sesje i szkolenia Piotr Szczotka aspekty psychosomatyczne, uwalnianie strefowych i punktowych napięć, naturalny lifting twarzy, wyzwania zdrowotno-estetyczne, etc. Kurs Twarz Emocjonalna prowadzony jest od prawie 20 lat, teoretyczne informacje, zawarte są także w książce, rozdział: Twarz Emocjonalna. www.bodyworker.pl 
Audiodcast: Masażysta w drodze, wstęp. W odpowiedzi na pytania. Tematyka: dotyk, masaż, nurt body work, promocja zdrowia, psychosomatyka. Zapraszam Piotr Szczotka. www.piotrszczotka.pl www.bodyworker.pl
(c)2020, All Rights Reserved
Liczba odwiedzin: 272591
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem